maandag 2 maart 2015

Vintage kaartje

Lekker gewerkt aan een vintage kaartje.Deze keer geen stempelafdrukje gebruikt,maar een kant en klaar plaatje. Het embossing gedeelte bovenaan heb ik bewerkt met embossingpoeder voor een extra effect.Het lijstje om de foto is uitgesneden uit een stans en daarna bewerkt met Embossing Enamel,geweldig spul om mee te werken,alleen jammer dat ik nu na elke kaart de vloer,mijn kleding,en mijn buro moet stofzuigen,overalllllllllllll glitters.De strik bovenaan heb ik met de bowdabra gemaakt. Groetjes Emilie

2 opmerkingen:

  1. he al weer ander achtergrondje ha ha leukkkkkkkkkkkk

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi sfeervolle kaart! Okee, je hebt wel een glitterig huis naderhand, maar dan heb je ook wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie