dinsdag 29 maart 2016

Kleine meisjes worden groot en op een gegeven moment vliegen ze uit!!! Mijn dochter Tanja pendelde al langer op en neer van Tilburg naar Kaatsheuvel waar haar vriend woont omdat ze haar werk hier nog in Tilburg had.Elke week kwam ze nog drie nachtjes hier thuis slapen in "Hotel Mama", maar nu hoeft dat niet meer,want ze heeft een baan gevonden op vijf minuutjes fietsen van haar vriends huis vandaan.Afgelopen zondag hebben we lekker gegourmet bij haar en haar vriend en had ik een schaal met narcissen meegenomen om haar te feliciteren met haar nieuwe baan.Ik heb met de silhouette Cameo snijmachine de rozet gesneden en er een toepasselijk stempeltje op gebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog Emily! Leuk dat je mijn kaartjes zo leuk vind en ook leuk dat je al flink hebt geshopt hahaha....want wat is er nu leuker dan hobbyshoppen, toch? :-) Doe@ding heeft altijd snel de laatste nieuwe artikelen in de winkel en op de webwinkel , dus je kunt je hart ophalen daar :-) Nog veel hobbyplezier hoor!!
    groetjes,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja meid, het gaat zo ontzettend hard...zo lopen ze nog in de luiers, en zo gaan ze de deur uit...Maar je hebt er een leuk en kleurig kaartje bij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie