maandag 2 mei 2016

En nog een Tag

Gisteren stuurde ik mijn dochter een foto van de tag die ik gemaakt had en meteen riep ze ohhhhh die wil ik ook graag eentje.Ze woont nog maar pas samen en heeft alles in wit en bruin tinten,dus tja daar hoort ook een Tag bij in die kleurtinten,dus moeders ging vandaag meteen aan de slag natuurlijk. Ik heb met de achtergrond eigenlijk weer een beetje hetzelfe truukje uitgehaald,dus een stempel met krullen met versamark gestempeld en met transparante embossingpoeder bewerkt.Daarna met de paper soft color alle papier bewerkt.Een cirkel uitgesneden en daar de tekst op gestempeld en daarna nog twee randen uitgestanst uit een stans van creatieve expressions, en aan de zijkanten erop geplakt.Verder heb ik een beetje dezelfde indeling aangehouden als bij de andere tag.Ben toch wel een beetje trots op mezelf als ik ze zo naast elkaar zie hoor hihi.Nu ga ik nog een paar uurtjes bankhangen,nog effe genieten van mijn ouwe bankkie,want als het goed is komen ze deze week en anders volgende week de nieuwe bank brengen,spannenddddddd!!! Fijne avond dames en nog heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige berichtjes,daar geniet ik toch altijd zo van!!! groetjes Emilie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    wat een prachtige tags heb je gemaakt! Echt super! Daar mag je met recht trots op zijn hoor! Leuk dat je dochter er graag een wilde! Zo raar, ik was toch al volger? En opeens was ik weg. Ik heb me nu net weer opnieuw aangemeld..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor je kind doe je alles hè! Wat leuk dat ze je tags zo mooi vind!
    In deze kleur is ie ook prachtig Emilie
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt!! Je weet wel waarom!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very nice… i really like your blog. Very useful informations. Thx
    Find here an article about Roblox Hack Promo Boombox Free Robux Codes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie