donderdag 19 mei 2016

Nummer 1 bij Hobbyvision!!

Hoeraaaaaa ik ben vandaag de winnares geworden van de muziek challenge bij Hobbyvison. Mijn dag kan natuurlijk niet meer stuk!
Voor de rest komt er op dit moment niet zoveel uit mijn handen, ik ben nog een beetje aan het opruimen en schoonmaken van de verbouwing vorige week,maar heb daarbij een spier verrekt in mijn zij,dus ik doe het wat rustiger aan vanaf nu.Vriendlief zit al vanaf zondag voor zijn werk in Parijs,en omdat mijn dochter pas geleden is gaan samen wonen was ik nu voor het eerst helemaal alleen.En zo voelde ik me ook,helemaal alleen,bah vind er niks aan.Gelukkig komt morgen mijn vriend weer thuis en dan kom ik hopelijk weer een beetje terug in mijn normale ritme. Fijne dag allemaal en groetjes Emilie

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meisje
    Als je weer zo lonely bent dan stuur even een berichtje dan kom ik meteen en kan je meteen de Silhout showen
    groetjes en een fijn weekend
    Dinet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emilie,
    Gefeliciteerd meid!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is hubbie inmiddels weer thuis, en ben je niet lonely meer...En nog van harte proficiat met je eerste prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie