woensdag 4 mei 2016

Ohhh kom er eens kijken..............!!!!

Wat ik in mijn brievenbus vond!!!Alles gekregen van die die beste sint tralalalal,ohhhh nee,gekregen van Dutchdoobadoo. weten jullie nog dat ik de bloghop gewonnen had?Nou vandaag is er een verrassingspakketje binnen gevallen hoor,met echt keileuke mallen enzo erin,ben er echt mega blij mee. ik heb alleen helaas komende dagen weinig tijd vrees ik,ze komen volgende week een nieuw dak op het huis leggen,en gelukkig hoeven we daar zelf niks aan te doen,maar de zolder moest wel leeg,slik,kuch,help!!!Ik ben in januari al begonnen met steeds wat doosjes naar beneden laten halen,uitzoeken wat weg kan,uitzoeken wat nog op marktplaats kon en wat we wilde bewaren(zo min mogelijk).maar ja nog effe en dan is het dak klaar en mag alles weer terug naar de zolder en is alles weer fris en fruitig. Fijne avond nog dames en groetjes E
milie

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, zo'n prijs winnen! Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest lachen om je blogpost! Dat is genieten zeg van zo'n mooie prijs en t.z.t zien we er wel wat moois mee! Veel succes met het nieuwe dak, wel heeeeel goed weer ervoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emilie,
    Wauw meid wat super leuk voor je, geniet van je gewonnen prijs hoor!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie